Na nossa linha de defender umha Europa dos povos, da classe trabalhadora e das mulheres como alternativa à atual Uniom Europeia capitalista, patriarcal e belicista, NÓS-Unidade Popular apoia nas próximas eleiçons legislativas gregas o Partido Comunista (KKE). Consideramos que as candidaturas do KKE representam a verdadeira alternativa revolucionária frente a opçons que recebem um falso caché de “esquerda radical” dos media sistémicos, mas que já revelárom a sua autêntica condiçom reformista, nom pondo em causa nem a UE, nem a NATO.
Syriza representa um recámbio regeneracionista e populista, funcional ao sistema e que contribui para que o regime político do atual Estado grego recupere credibilidade, perante um povo revoltado contra as medidas de “austeridade” impostas pola UE, mas que sofre vertigem perante a perspetiva da saída do euro, para nom falarmos diretamente da ruptura com o sistema capitalista.
Só opçons que ponham sobre a mesa um programa inequivocamente socialista podem fazer tremer as oligarquias dos diferentes estados europeus. Portanto o voto conseqüente contra a troika, as medidas de austeridade, o pagamento da dívida e o militarismo da NATO é o representado na Grécia polo KKE.
Galiza, 21 de janeiro de 2015
Direçom Nacional de NÓS-Unidade Popular